Politica de retur

Cumparatorul are dreptul sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare, potrivit OUG nr 34/2014.

Pentru a returna produsul trebuie sa ne informati prin e-mail la info@peruvision.ro sau completant formularul alaturat.

  • Expediati produsele sau inmanati-le direct noua, la sediul nostru din localitatea Timisoara, Str. ORAVITA Nr 2/D, Jud. Timis, Tel. 0256-211692 sau 0356-438791, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea, iar noi va vom returna banii in maxim 14 zile de la primirea produsului.
  • Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana! Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.
  • Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Expeditorul raspunde de starea coletului pana acesta este receptionat la sediul nostru.
  • Firmei Peruvision nu se poate imputa problemele aparute ca urmare a transportului de la client la firma Peruvision. Daca coletul prezinta urme de deteriorare ca urmare a transportului acesta nu va fii receptionat de Peruvision pana nu primim o confirmare din partea clientului ca acesta raspunde pentru eventualele daune produse de curier. In caz contrar coletul se va intoarce la client. 
  • Peruvision isi asuma dreptul de a refuza coletul daca acesta prezinta urme de deteriorare.
  • Returnarile nu se vor face cu ramburs prin curier.
  • Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
  • In cazul in cazul in care nu optati pentru transfer bancar suma se va returna prin Fan Courier, dar cheltuielile de transport vor fii suportate de client. Bani nu se returneaza prin Posta Romana !
  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite de cumparator. Adica sa fie insotite de certificatul de garantie in original si toate documentele si accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se accepta produsele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii, produse cu sigilii sau etichete rupte, produse cu software sau hardware modificat.
  • Pentru produsele achizitionate de pe platforma EMAG va rugam sa folositi “Formular returnare produs” care se poate accesa din contul dumneavoastra din platforma EMAG, la sectiunea “Retururile mele”, facand click pe “Adaugare cerere noua de retur”.